close
Never give up 想你歌詞(中文)


Never give up


Give it up Give it up Give it up Give it up  
Give it up Give it up Never gonna give it up  
Give it up Give it up Never gonna give it up  
to my fans uh hu listen up~   
this song for you hear me come on !  
(uh hu uh hu) just goin' on & on   
I'm never give up (uh!) watch me~  

漫長的時間曾經一起度過
,我心裏深深地刻下記憶  
只要一看眼神就全都知道,無論何時我們都是一體的.  

* Give it up Give it up mmm Never give it up  
不會結束,我為了你  
Give it up Give it up mmm Never give it up  
不管經歷怎樣的考驗 Never 不會放棄  

每時每刻 曾經一起度過的 day&night  
有你在 就有我在的 all my life  
你是我心中的candle light  
放棄 out  今天 I'm gonna fight  

從前我們初次相遇的那天 記得如同命運般的那個瞬間  
一樣的夢想全部一起分擔  一步一步達到更高  

* Repeat  

no finale 我的字典裏沒有終點  
因為你 現在 在向著夢想的路上  
因為你 每天 我都在歡笑  
I'm never give up I'm gonna never give up  

uh! 馬上要像小孩子一樣開始獨立邁步    從現在開始 即將一個人上路  
說實話 有點緊張 但是 有你在 我不會擔心  
you&me 'till the day we die 呼吸的每一天  
在心中永遠約定  我為了你 I'm never give up come on~  

I'm ready now   
( It's been a long time got your turn now pop that thing c'mon )   
I need your love   
( show me that love now show me that love )  
I'm ready now   
( all my people in the place to be 我是eric )   
You know my love   
( D.WAN Mr.M we gonn' back your ass up AND to the Y, keep it live )  
Get it up Get it up mmm  
我心中被點燃的全部熱情  
Never do ever do 我會一直繼續  
不會停止的理由 只因為你  

* Repeat  



想你

想你 反正我想
想你 到曾和你一起的那裏
現在反正我想 即使抹掉 即使憎恨 還是想

yo 現在心煩 這個microphone check
每次分手的時候 我的rhyme筆記本裏增多的是 rhyme set
it's been a long time don't tell me nobody i used to be your X 罵人
因為同時內心也舒暢了
即使抹掉 即使憎恨 卻總是想起 why

總是以溫暖的微笑迎接我的你
現在成為遠不能及的人了吧
為什麼在我們辛苦的愛情裏
給彼此留下的只有悲傷 後悔中的我
This pain in my heart keep on asking me why
不能進去 在你家門前踱來踱去
她沒能看到我 正躲起來哭 像個傻瓜一樣陶醉在夜晚

折斷我心裏僅有的一枝花的人
所以只有更悲傷 看不見未來
像群迷路的孩子
即使月亮升起的明天來到
即使在我黑暗的窗內流淚
即使抹掉 即使憎恨 不會回來的你 我還是想

listen,痛苦只到今天 明天只能微笑
月光照進我黑暗的窗戶
舞蹈 孤獨的影子
吞噬我 我被鎖在悲傷裏
remember back in the days
I see your smile in your face we used to chill in my place
but days gone now we chase
訣別後 躊躇啊 連微小的記憶也要抹掉
throw out your name

像暫時掠過的一陣光 輕輕地打開我的窗戶
即使抹掉 即使憎恨 不會回來的你 我還是想

等明天太陽升起的時候 輕輕地關上我的窗戶
再次,我再次
在銘記不回來的你中活下去
(想你)想
(去曾和你一起的地方 現在)去那
(反正我想)想 即使抹掉
即使憎恨 我會銘記著活下去



轉載請注明  
翻譯:norip@shinhwachina
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    daniellesyj 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()